Identiteit: Tour de Kans

Tour de Kans Samen met een schitterend team van fietsers en vrijwilligers hebben we de hele Tour de France van 2015 gefietst, één dag voor de profs. Als initiatiefnemer ben ik betrokken geweest bij het organiseren van dit hele evenement. Tour de Kans heeft meer dan € 27.000 euro binnen gehaald voor het goede doel…

Identiteit: UwStadsboer.nl

Identiteit: UwStadsboer Een bewuste en duurzame levensstijl makkelijker maken. Dat is de missie van UwStadsboer.nl, een bedrijf uit Zwolle dat biologische en duurzame basisproducten zoals vlees en zuivel aan huis levert. Ik ontwikkelde voor UwStadsboer de huisstijl en diverse andere materialen waarbij het boerenleven in verbinding staat met de stad Zwolle. Bekijk meer werk

Identiteit: PEN Ki-Station

Identiteit: PEN De familie PEN heeft een eigen paardenfokkerij en KI-station. Ze gaven mij de opdracht om hun logo te ontwerpen. Ze zagen graag een pen, en de passie voor het paarden fokken terug in het logo. Bekijk meer werk

Identiteit: Vivatura

Identiteit: Vivatura In dit project heb ik de naam en huisstijl bedacht voor een nog fictieve hotelketen. Vivatura is gebaseerd op bijpassende woorden zoals vivre, natuur en avontuur. Een wellnessresort met veel beleving dus. Een logo ontwerp waar ik zelf nog altijd trots op ben. Bekijk meer werk

Identiteit: AgriPura

Identiteit: AgriPura B.V. Voor AgriPura B.V. heb ik het logo ontwikkeld. AgriPura B.V. is een bedrijf gespecialiseerd in agrarische middelen. Het klavertje vier refereert naar de vier productgroepen die in het bedrijf centraal staan, namelijk desinfectie, reiniging, voeradditieven en drinkwater. Bekijk meer werk

Identiteit: UIT Vormgingsjaar

Identiteit: UIT Vormgingsjaar Voor Youth for Christ Nederland heb ik een logo ontwikkeld. Een logo voor het UIT Vormingsjaar, een tussenjaar waarin jongeren samen ontdekken hoe ze van betekenis willen zijn en verder willen gaan met hun leven. Bekijk meer werk